Підключити послугу Viasat можна:
- через Viasat Viber бот
Інструкція з підключення послуги через Viber бот тут.
- через Центр інформаційної підтримки.
Якщо у Вас періодично виникає складність з прийомом сигналу, це може бути пов`язано з Вашою антеною. Чим краще налаштована антена, тим стабільніше картинка на екрані! Ознайомтесь з нашими інструкціями для самостійного вирішення технічних питань або зверніться до наших партнерів.
Інструкції по налаштуванню супутникової антени тут .
Інструкції з інших технічних питань тут .
Відеоінструкція для самостійного налаштування антени.
Для того, щоб користуватися супутниковим телебаченням Viasat необхідно придбати тюнер, обрати тариф та підключити послугу.
Інструкції для підключення тюнерів:
Тюнер 7600 коротка інструкція посібник користувача відеоінструкція
Тюнер 7602 коротка інструкція посібник користувача відеоінструкція
Тюнер Romsat S2 TV коротка інструкція посібник користувача відеоінструкція
Сервісні питання тут.
Порядок каналів в Електронному Програмному Гіді дивіться тут.
З довідником користувача можете ознайомитися тут.
У вас також є можливість вирішити питання, звернувшись до спеціалістів сервісної підтримки за телефонами вказаними нижче, надіславши електронного листа, відправивши замовлення на зворотній зв’язок, або звернувшись до on-line консультанта у спільноті Viasat в Facebook (швидка допомога і корисні поради від досвідчених спеціалістів компанії та користувачів послуги, анонси фільмів та серіалів).
Очікування виходу на оператора або пошуку вирішення питання може зайняти деякий час. Ми обов’язково надамо відповідь на ваше звернення.
Для зручності звернень абонентів в Центр інформаційної підтримки скористайтеся Картою меню голосової підтримки.