Абонентам

Сервісна підтримка

Для того, щоб користуватися супутниковим телебаченням Viasat необхідно придбати тюнеробрати тариф та підключити послугу.

Інструкції для підключення тюнерів:

Тюнер 7600         коротка інструкція       посібник користувача      відео-інструкція

Тюнер 7602         коротка інструкція        посібник користувача     відео-інструкція

Тюнер Romsat S2 TV         коротка інструкція       посібник користувача     відео-інструкція

Підключити послугу Viasat можна:

- через Viber бот

 

 

 Інструкція з підключення послуги через Viber бот   тут.

 

- через Центр інформаційної підтримки

 

Сервісні питання      тут.

Порядок каналів в Електронному Програмному Гіді дивіться         тут.

З довідником користувача можете ознайомитися          тут.

У вас також є можливість вирішити питання, звернувшись до спеціалістів сервісної підтримки за телефонами вказаними нижче, надіславши електронного листа, відправивши замовлення на зворотній зв’язок, або звернувшись до консультанта у спільноті Viasat в Facebook (швидка допомога і корисні поради від досвідчених спеціалістів компанії та користувачів послуги, анонси фільмів та серіалів).

Очікування виходу на оператора або пошуку вирішення питання може зайняти деякий час. Ми обов’язково надамо відповідь на ваше звернення.


ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ:
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА:
МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Завдяки нашим інструкціям ви зможете з легкістю налаштувати своє обладнання