Абонентам

Актуальні запитання

ФІНАНСОВІ

Як сплатити за підписку?

Оплату_ можливо виконати будь яким зручним для Вас способом: онлайн платежі, каси банку, укр. пошти чи термінали, так само як ви сплачуєте за мобільний зв’язок. Деталі про способи оплати тут

До кінця кожного місяця ви повинні сплатити абонплату за вашим пакетом. Ваш номер підписки та інформацію по оплаті ви можете дізнатися з sms або Viber повідомлень від Viasat.

Звертаємо вашу увагу, що у разі призупинення послуги після внесення абонплати, вам треба оновити інформацію на тюнері, для цього потрібно лишатися на каналі номер шість протягом 5 хвилин, тюнер отримає дані з супутнику.

Блокування за несплату проводиться 1 числа місяця, тож важливо, щоб на останній день місяця оплата вже була проведена. Бажаємо приємного перегляду!

В який термін необхідно оплатити перший рахунок?

Перший рахунок необхідно сплатити на протязі 5 календарних днів після активації послуги.

Як перевірити баланс?

Перевірити свій баланс ви можете через голосове меню за номерами 093-170-82-82, 050-170-82-82, 068-170-82-82. Оберіть пункт 2.1 (за номером договору) або 2.2 (за номером телефону). У майбутньому сума до сплати буде надходити вам у sms або Viber повідомленні, де відразу буде вказаний і ваш номер підписки і сума до сплати. 

Чи можу я сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку?

Так, Ви можете сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку.

В яких банках я можу сплачувати послугу?

Сплатити за нашу послугу Ви можете у будь-якому банку.

Яке призначення платежу потрібно вказати для оплати послуги через банк?

Призначення платежу:
Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно) за період (місяць, рік).

Чи буде нарахована комісія при сплаті послуг через сайт Viasat?

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через сайт Viasat здійснюється без нарахування комісії.

Які реквізити для сплати за послуги Viasat через відділення банків?

Реквізити для оплати:

ТОВ «ВІЖН ТБ»
ЄДРПОУ: 34696608
IBAN: UA723282090000026001020037992
МФО 328209

Призначення платежу:

Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно*) за період (місяць, рік).

*Номер договору, який був вказаний у попередніх рахунках.

Показати ще

ТЕХНІЧНІ

Що робити коли канали, що входять до пакету заблоковано?

Для нових тюнерів

Така ситуація можлива, вона пов’язана з тим, що коли проходить сплата за послугу, або ж тюнер довго не включався і тюнеру необхідно отримати усю інформацію з супутників для оновлення. Оновлення пройде значно швидше, якщо ви будете залишатися на каналі номер 6 (шість), Paramount Comedy протягом 5-10 хвилин не переключаючись. Отже, якщо ви сплатили за послугу і бачите таке повідомлення, це значить, що необхідно оновлення. Якщо таке повідомлення з’явилося до сплати послуг, то потрібно сплатити і провести оновлення, лишаючись на каналі номер 6. Дуже важливо не переключатись, щоб тюнер отримав усю інформацію.

Для старих карткових тюнерів

Така ситуація можлива, вона пов’язана з тим, що коли проходить сплата за послугу, або ж тюнер довго не включався і тюнеру необхідно отримати усю інформацію з супутників для оновлення. Оновлення пройде значно швидше, якщо ви будете залишатися на каналі номер 200 протягом 5-10 хвилин не переключаючись. Отже, якщо ви сплатили за послугу і бачите таке повідомлення, це значить, що необхідно оновлення. Якщо таке повідомлення з’явилося до сплати послуг, то потрібно сплатити і провести оновлення, лишаючись на каналі номер 200. Дуже важливо не переключатись, щоб тюнер отримав усю інформацію. 

Чи можна з послугою Viasat переглядати інші канали, що не входять до пакету?

Так, можна. На супутниках Astra 4a, Amos та Hot Bird є сотні інших каналів у вільному доступі. Супутникові приймачі Viasat надають можливість зберігати та переглядати ці канали. Як додавати вільні канали, ви можете дізнатись з інструкції до вашого тюнера.

Ви можете здійснити налаштування за допомогою відеоінструкції, яку ми підготували для вас: https://www.youtube.com/watch?v=8oBamCyJNVY&feature=youtu.be

 

Чи можна підключити декілька телевізорів одночасно для перегляду різних каналів супутникового телебачення Viasat?

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач.

Якого розміру має бути супутникова антена та скільки конвертерів потрібно для прийому каналів телебачення «Viasat»?

Для якісного прийому сигналу ми рекомендуємо використовувати супутникову антену діаметром 85-95 см. Необхідно три конвертерів для прийому повноцінного комплекту каналів телебачення Viasat. Якщо їх кількість менша, клієнт не зможе переглядати усі канали, тому що низка каналів транслюється із супутників «Amos» і «Hot Bird».

Що таке електронний програмний гід Viasat?

Електронний програмний гід Viasat (EPG Viasat) — це програма поточних та наступних передач на всіх каналах телебачення Viasat з анонсами, зазначенням жанрів та масою корисної інформації, яка забезпечує зручний перегляд каналів (детальну інформацію про EPG ви зможете знайти у Посібнику користувача).

Який телевізор потрібен для прийому супутникового телебачення?

Для прийому супутникового телебачення підходить будь-який телевізор.

Чи може зловмисник підключитися до моєї антени і нелегально дивитися канали?

Ні, тому що для перегляду телепрограм, що надаються в пакеті каналів «Viasat», обов'язкова наявність цифрового супутникового приймача.

Чи можливо встановити обмеження на перегляд певних каналів дітьми?

За допомогою «Меню блокування» цифрового супутникового приймача ви можете вказати канали, перегляд яких буде заблокований паролем.

Що робити, якщо відсутній Електронний програмний гід Viasat?

Потрібно перемкнути тюнер на телеканал 200 (Viasat History) та залишатись на ньому 10-15 хвилин.

На який супутник мені потрібно налаштувати антену та в якому форматі буде транслюватися сигнал?

Прийом послуги буде здійснюватися через супутник Astra 4a, в форматі MPEG – 4, DVB – S2, 720 на 576 пікселів для SD каналів та 1280 на 720 пікселів для HD каналів.

Що робити, якщо погана якість зображення і зовсім зникає сигнал?

Потрібно перевірити якість сигналу на одному із супутників, якщо якості недостатньо, потрібно налаштовувати LNB. Перевірити якість сигналу можна через меню «Тест Сигналу».
Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Центру сервісної підтримки клієнтів за номерами 093 170 82 82, 050 170 82 82, 068 170 82 82.

Чи можна підключити Astra 4a на 2 порт дайсеку?

Ні, тому що завантаження програмного забезпечення здійснюється лише через 1 порт.

Чи можу я переглядати телебачення Viasat лише з одною головкою на антені?

Так, якщо вона буде налаштована на наш базовий транспондер, але не в повному обсязі, тому що деякі канали транслюються через супутники Amos та Hot Bird.

Які роз'єми мають бути на телевізорі, щоб підключити декодер?

Для підключення тюнера можуть використовуватись "тюльпани", SCART, або HDMI. Для найкращої якості зображення та звуку ми рекомендуємо підключення через HDMI кабель.

Чи залежить якість прийому від погодних умов?

Погані погодні умови можуть стати причиною появи спотворень зображення, характерних для цифрового сигналу: «шахматки», «квадратики», можливо також «цикання» звуку. Такі спотворення можуть також бути викликані інтенсивними опадами.

Як треба доглядати за супутниковою антеною?

Антени розраховані на експлуатацію поза приміщеннями, тому додаткового догляду не потребують.

Що робити, якщо на антені багато снігу?

В разі великої кількості снігу, його необхідно акуратно видалити з поверхні антени і конвертерів щіткою.

Що таке HD телебачення?

Розшифровується як High Definition – велике розширення.
HD – це сучасний формат якості зображення та звуку на екрані телевізора
Цифрове супутникове телебачення може підтримувати як HD-якість, так і SD (Standard Definition). Якість цифрового телевізійного сигналу залежить від обладнання і доступу до телеканалів, які транслюють програми в HD чи SD-якості відповідно.
Основною перевагою HD є вища якість зображення і звуку порівняно з SD. Чіткість зображення забезпечує кількість точок (пікселів), з яких складається зображення на екрані телевізора.
Іще одна особливість HD – формат зображення зі співвідношенням сторін 16:9. Для порівняння, співвідношення в SD – 3:4.
До «HD-якості» відносять такі характеристики зображення:
720p: 1280×720 пікселів, «порядкова розгортка»;
1080i: 1920×1080 пікселів, «черезрядкова розгортка»;
1080p: 1920×1080 пікселів, «порядкова розгортка».
Абсолютна більшість операторів цифрового телебачення, в тому числі й Viasat, забезпечують сигнал в HD-якості с характеристиками 720p і 1080i.

Як розрізнити HD- і SD-якість зображення?

На телевізорах, що потенційно підтримують HD-якість (с позначками FullHD чи HDReady на корпусі), різниця між HD и SD сигналом полягає у зернистості зображення. Телевізор, підключений до HD-сигналу, забезпечує більшу чіткість зображення і кращу якість звуку.
Сучасні телевізори: плазмові, рідкокристалічні, LED, LCD тощо підтримують HD-якість зображення та звуку, натомість телевізори з кінескопом – ні.
Телепрограми та фільми в HD можна дивитись тільки на каналах, які транслюють програми в HD-якості. В логотипах і назвах таких каналів обов’язково є позначка HD.

Яке обладнання необхідне для отримання сигналу в HD-якості?

Телевізор і тюнер, які підтримують HD-якість сигналу. На корпусі телевізора повинна бути позначка FullHD або HDReady. На тюнері – абревіатура HD. Тюнер підключають до телевізора через HDMI-кабель..

Яким кабелем HD тюнер підключають до телевізора? Чи входить такий кабель в базову комплектацію тюнера?

Щоб забезпечити HD-якість телесигналу, необхідно підключити телевізор, що підтримує HD-якість, до HD тюнера за допомогою HDMI-кабелю. Аналоговий кабель використовувати можна, але за таких умов телевізор не відображатиме сигнал у HD-якості. У комплект HD тюнера входить лише RCA-кабель.

Показати ще