ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Фінансові

Оплату можливо виконати будь яким зручним для Вас способом: онлайн платежі, каси банку, укр. пошти чи термінали, так само як ви сплачуєте за мобільний зв’язок. Деталі про способи оплати:  https://viasat.ua/payment/payment-card

До кінця кожного місяця ви повинні сплатити абонплату за вашим пакетом. Ваш номер підписки та інформацію по оплаті ви можете дізнатися з sms або Viber повідомлень від Viasat.

Звертаємо вашу увагу, що у разі призупинення послуги після внесення абонплати, вам треба оновити інформацію на тюнері, для цього потрібно лишатися на каналі номер шість протягом 5 хвилин, тюнер отримає дані з супутнику.

Блокування за несплату проводиться 1 числа місяця, тож важливо, щоб на останній день місяця оплата вже була проведена. Бажаємо приємного перегляду!

Перший рахунок необхідно сплатити на протязі 5 календарних днів після активації послуги.

Перевірити свій баланс ви можете через голосове меню за номерами 093-170-82-82, 050-170-82-82, 068-170-82-82. Оберіть пункт 2.1 (за номером договору) або 2.2 (за номером телефону). У майбутньому сума до сплати буде надходити вам у sms або Viber повідомленні, де відразу буде вказаний і ваш номер підписки і сума до сплати. 

Так, Ви можете сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку.

Сплатити за нашу послугу Ви можете у будь-якому банку.

Призначення платежу:
Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно) за період (місяць, рік).

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через сайт Viasat здійснюється без нарахування комісії.

Реквізити для оплати:

ТОВ «ВІЖН ТБ»
ЄДРПОУ: 34696608
IBAN: UA723282090000026001020037992
МФО 328209

Призначення платежу:

Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно*) за період (місяць, рік).

*Номер договору, який був вказаний у попередніх рахунках.

Показати ще

Технічні

Для нових тюнерів

Така ситуація можлива, вона пов’язана з тим, що коли проходить сплата за послугу, або ж тюнер довго не включався і тюнеру необхідно отримати усю інформацію з супутників для оновлення. Оновлення пройде значно швидше, якщо ви будете залишатися на каналі номер 6 (шість), Paramount Comedy протягом 5-10 хвилин не переключаючись. Отже, якщо ви сплатили за послугу і бачите таке повідомлення, це значить, що необхідно оновлення. Якщо таке повідомлення з’явилося до сплати послуг, то потрібно сплатити і провести оновлення, лишаючись на каналі номер 6. Дуже важливо не переключатись, щоб тюнер отримав усю інформацію.

Для старих карткових тюнерів

Така ситуація можлива, вона пов’язана з тим, що коли проходить сплата за послугу, або ж тюнер довго не включався і тюнеру необхідно отримати усю інформацію з супутників для оновлення. Оновлення пройде значно швидше, якщо ви будете залишатися на каналі номер 200 протягом 5-10 хвилин не переключаючись. Отже, якщо ви сплатили за послугу і бачите таке повідомлення, це значить, що необхідно оновлення. Якщо таке повідомлення з’явилося до сплати послуг, то потрібно сплатити і провести оновлення, лишаючись на каналі номер 200. Дуже важливо не переключатись, щоб тюнер отримав усю інформацію. 

Так, можна. На супутниках Astra 4a, Amos та Hot Bird є сотні інших каналів у вільному доступі. Супутникові приймачі Viasat надають можливість зберігати та переглядати ці канали. Як додавати вільні канали, ви можете дізнатись з інструкції до вашого тюнера.

Ви можете здійснити налаштування за допомогою відеоінструкції, яку ми підготували для вас: https://www.youtube.com/watch?v=8oBamCyJNVY&feature=youtu.be

 

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач.

Для якісного прийому сигналу ми рекомендуємо використовувати супутникову антену діаметром 85-95 см. Необхідно три конвертерів для прийому повноцінного комплекту каналів телебачення Viasat. Якщо їх кількість менша, клієнт не зможе переглядати усі канали, тому що низка каналів транслюється із супутників «Amos» і «Hot Bird».

Електронний програмний гід Viasat (EPG Viasat) — це програма поточних та наступних передач на всіх каналах телебачення Viasat з анонсами, зазначенням жанрів та масою корисної інформації, яка забезпечує зручний перегляд каналів (детальну інформацію про EPG ви зможете знайти у Посібнику користувача).

Для прийому супутникового телебачення підходить будь-який телевізор.

Ні, тому що для перегляду телепрограм, що надаються в пакеті каналів «Viasat», обов'язкова наявність цифрового супутникового приймача.

За допомогою «Меню блокування» цифрового супутникового приймача ви можете вказати канали, перегляд яких буде заблокований паролем.

Потрібно перемкнути тюнер на телеканал 200 (Viasat History) та залишатись на ньому 10-15 хвилин.

Прийом послуги буде здійснюватися через супутник Astra 4a, в форматі MPEG – 4, DVB – S2, 720 на 576 пікселів для SD каналів та 1280 на 720 пікселів для HD каналів.

Потрібно перевірити якість сигналу на одному із супутників, якщо якості недостатньо, потрібно налаштовувати LNB. Перевірити якість сигналу можна через меню «Тест Сигналу».
Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Центру сервісної підтримки клієнтів за номерами 093 170 82 82, 050 170 82 82, 068 170 82 82.

Ні, тому що завантаження програмного забезпечення здійснюється лише через 1 порт.

Так, якщо вона буде налаштована на наш базовий транспондер, але не в повному обсязі, тому що деякі канали транслюються через супутники Amos та Hot Bird.

Для підключення тюнера можуть використовуватись "тюльпани", SCART, або HDMI. Для найкращої якості зображення та звуку ми рекомендуємо підключення через HDMI кабель.

Погані погодні умови можуть стати причиною появи спотворень зображення, характерних для цифрового сигналу: «шахматки», «квадратики», можливо також «цикання» звуку. Такі спотворення можуть також бути викликані інтенсивними опадами.

Антени розраховані на експлуатацію поза приміщеннями, тому додаткового догляду не потребують.

В разі великої кількості снігу, його необхідно акуратно видалити з поверхні антени і конвертерів щіткою.

Розшифровується як High Definition – велике розширення.
HD – це сучасний формат якості зображення та звуку на екрані телевізора
Цифрове супутникове телебачення може підтримувати як HD-якість, так і SD (Standard Definition). Якість цифрового телевізійного сигналу залежить від обладнання і доступу до телеканалів, які транслюють програми в HD чи SD-якості відповідно.
Основною перевагою HD є вища якість зображення і звуку порівняно з SD. Чіткість зображення забезпечує кількість точок (пікселів), з яких складається зображення на екрані телевізора.
Іще одна особливість HD – формат зображення зі співвідношенням сторін 16:9. Для порівняння, співвідношення в SD – 3:4.
До «HD-якості» відносять такі характеристики зображення:
720p: 1280×720 пікселів, «порядкова розгортка»;
1080i: 1920×1080 пікселів, «черезрядкова розгортка»;
1080p: 1920×1080 пікселів, «порядкова розгортка».
Абсолютна більшість операторів цифрового телебачення, в тому числі й Viasat, забезпечують сигнал в HD-якості с характеристиками 720p і 1080i.

На телевізорах, що потенційно підтримують HD-якість (с позначками FullHD чи HDReady на корпусі), різниця між HD и SD сигналом полягає у зернистості зображення. Телевізор, підключений до HD-сигналу, забезпечує більшу чіткість зображення і кращу якість звуку.
Сучасні телевізори: плазмові, рідкокристалічні, LED, LCD тощо підтримують HD-якість зображення та звуку, натомість телевізори з кінескопом – ні.
Телепрограми та фільми в HD можна дивитись тільки на каналах, які транслюють програми в HD-якості. В логотипах і назвах таких каналів обов’язково є позначка HD.

Телевізор і тюнер, які підтримують HD-якість сигналу. На корпусі телевізора повинна бути позначка FullHD або HDReady. На тюнері – абревіатура HD. Тюнер підключають до телевізора через HDMI-кабель..

Щоб забезпечити HD-якість телесигналу, необхідно підключити телевізор, що підтримує HD-якість, до HD тюнера за допомогою HDMI-кабелю. Аналоговий кабель використовувати можна, але за таких умов телевізор не відображатиме сигнал у HD-якості. У комплект HD тюнера входить лише RCA-кабель.

Показати ще