ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Фінансові

Оплату можливо виконати будь яким зручним для Вас способом: онлайн платежі, каси банку, укр. пошти чи термінали, так само як ви сплачуєте за мобільний зв’язок. Деталі про способи оплати:  https://viasat.ua/payment/payment-card

До кінця кожного місяця ви повинні сплатити абонплату за вашим пакетом. Ваш номер підписки та інформацію по оплаті ви можете дізнатися з sms або Viber повідомлень від Viasat.

Звертаємо вашу увагу, що у разі призупинення послуги після внесення абонплати, вам треба оновити інформацію на тюнері, для цього потрібно лишатися на каналі номер шість протягом 5 хвилин, тюнер отримає дані з супутнику.

Блокування за несплату проводиться 1 числа місяця, тож важливо, щоб на останній день місяця оплата вже була проведена. Бажаємо приємного перегляду!

Перший рахунок необхідно сплатити на протязі 5 календарних днів після активації послуги.

Перевірити свій баланс ви можете через голосове меню за номерами 093-170-82-82, 050-170-82-82, 068-170-82-82. Оберіть пункт 2.1 (за номером договору) або 2.2 (за номером телефону). У майбутньому сума до сплати буде надходити вам у sms або Viber повідомленні, де відразу буде вказаний і ваш номер підписки і сума до сплати. 

Так, Ви можете сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку.

Сплатити за нашу послугу Ви можете у будь-якому банку.

Призначення платежу:
Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно) за період (місяць, рік).

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через сайт Viasat здійснюється без нарахування комісії.

Реквізити для оплати:

ТОВ «ВІЖН ТБ»
ЄДРПОУ: 34696608
IBAN: UA723282090000026001020037992
МФО 328209

Призначення платежу:

Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно*) за період (місяць, рік).

*Номер договору, який був вказаний у попередніх рахунках.

Показати ще

Технічні

Відповіді на найпоширеніші питання з налаштування обладнання тут.

Так, можна. На супутниках Astra 4a, Amos та Hot Bird є сотні інших каналів у вільному доступі. Супутникові приймачі Viasat надають можливість зберігати та переглядати ці канали. Як додавати вільні канали, ви можете дізнатись з інструкції до вашого тюнера.

Ви можете здійснити налаштування за допомогою відеоінструкції, яку ми підготували для вас: https://www.youtube.com/watch?v=8oBamCyJNVY&feature=youtu.be

 

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач.

Для якісного прийому сигналу ми рекомендуємо використовувати супутникову антену діаметром 85-95 см. Необхідно три конвертери для прийому повноцінного комплекту каналів телебачення Viasat. Якщо їх кількість менша, клієнт не зможе переглядати усі канали, тому що низка каналів транслюється із супутників «Amos» і «Hot Bird».

Поява такої інформації на екрані означає, що ваш приймач не отримав необхідні ключі для декодування сигналу. В цьому випадку потрібно:
- при першому підключенні переконатися, що приймач отримує сигнал з супутника Astra і включений на Стартовому каналі;
- зробити дзвінок на Лінію підтримки і слідуючи підказкам в IVR активувати послугу; після цього протягом хвилини зображення на включеному каналі має декодувати
- цю ж операцію в режимі on-line можна виконати через Viber bot.
- також оновити ключі на приймачі можна самостійно з Особистого кабінету, натиснувши на кнопку Перепосилка сигналу (функціонал буде скоро доступний)
 
Якщо ваш приймач не включався довгий час або ви вирішили повторно підключитися до пропозиції Viasat, то після включення приймача і його завантаження на екрані також буде присутній подібна інформація. В цьому випадку вам необхідно перебувати не перемикаючись на Стартовому каналі до 15 хвилин для того, щоб в приймачі оновилися всі групи ключів.
В подальшому для прискорення процесу декодування, ви можете не відключати харчування приймача з розетки.

Протягом гарантійного періоду (12 місяців від дати купівлі) у разі виникнення несправностей та сервісного обслуговування тюнерів звертайтеся в Сервісні центри виробників:

Для моделей SRT 7600 та SRT 7602

Для моделі Romsat S2 TV

СЦ Strong

тел.: 044 393 34 21
          044 238 61 32

          067 819 24 19

03087, м. Київ, вул. Адама Міцкевича, 8
 

СЦ Romsat

тел.: 044 501 46 46

          097 501 46 46

          063 181 46 46

          099 289 46 46

02140, м. Київ, вул. Ревуцького, 46
Нова пошта: м. Київ, відділення №23,

За допомогою «Меню блокування» цифрового супутникового приймача ви можете вказати канали, перегляд яких буде заблокований паролем.

Після ввімкнення і завантаження ресивера, вам потрібно переключитися на 105-й канал у списку (ViP Comedy HD) і залишатися на ньому не перемикаючись, до 5 хвилин. Після цього програма автоматично завантажиться в пам'ять приймача.

Прийом послуги буде здійснюватися через супутник Astra 4a, в форматі MPEG – 4, DVB – S2, 720 на 576 пікселів для SD каналів та 1280 на 720 пікселів для HD каналів.

Потрібно перевірити якість сигналу на одному з супутників, натиснувши три рази на кнопку i на пульті. Якщо шкали зі значеннями сили і якості сигналу нестабільні або відсутні, потрібно налаштовувати LNB для поліпшення прийому сигналу з цього супутника. Зателефонуйте, будь ласка, в наш Центр сервісної підтримки клієнтів по номерами 093 170 82 82, 050 170 82 82, 068 170 82 82.

Можна, розташування значень портів для супутників у вашій системі може відрізнятися від рекомендованого оператором стандарту. Необхідна умова - активні значення на шкалах сигналу в приймачі для кожного супутника.

Так, якщо вона буде налаштована на наш базовий транспондер, але не в повному обсязі, тому що деякі канали транслюються через супутники Amos та Hot Bird.

Для підключення тюнера можуть використовуватись "тюльпани" або HDMI. Для найкращої якості зображення та звуку ми рекомендуємо підключення через HDMI кабель.

Погані погодні умови можуть стати причиною появи спотворень зображення, характерних для цифрового сигналу: «шахматки», «квадратики», можливо також «цикання» звуку. Такі спотворення можуть також бути викликані інтенсивними опадами.

Антени розраховані на експлуатацію поза приміщеннями, тому додаткового догляду не потребують.

Взимку накопичення і налипання мас мокрого снігу викликають погіршення прийому. Якщо антена знаходиться в зоні прямого доступу в цьому випадку рекомендуємо акуратно, не докладаючи зусиль, очистити сніг з дзеркала і LNB віником або м'якою щіткою.

Може в разі інтенсивного заливання водою конвертера. Для уникнення попадання вологи всередину перемикача DiseqC, що викликає замикання і вихід його з ладу, рекомендуємо закривати його незадіяний четвертий порт пластиковою заглушкою, або захисним пластиковим кожухом.

Всі канали, що передаються з високою роздільною здатністю (1920х1080) в списку каналів Viasat мають в своїй назві позначення HD.

Щоб забезпечити HD-якість телесигналу, необхідно підключити телевізор, що підтримує HD-якість, до HD тюнера за допомогою HDMI-кабелю. Аналоговий кабель використовувати можна, але за таких умов телевізор не відображатиме сигнал у HD-якості. У комплект HD тюнера входить лише RCA-кабель.

Показати ще