Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися

Сервісна підтримка

Частину питань, пов’язаних з роботою послуг компанії, ви можете вирішити самостійно через «Особистий кабінет» (наприклад, контроль балансу та керування послугами); у спільноті Viasat в Facebook  (швидка допомога і корисні поради від досвідчених спеціалістів компанії та користувачів послуги, анонси фільмів та серіалів), а також ознайомившись з нашими посібниками та відео-інструкціями на сайті.

У вас також є можливість вирішити питання, звернувшись до спеціалістів сервісної підтримки за телефонами вказаними нижче, надіславши електронного листа, відправивши замовлення на зворотній зв’язок, або звернувшись до on-line консультанта.

Очікування виходу на оператора або пошуку вирішення питання може зайняти деякий час. Ми обов’язково відповімо на ваше звернення.

Порядок каналів в Електронному Програмному Гіді дивіться         тут.

Центр інформаційної підтримки:
Електронна адреса:
Ми в соцмережах:
Завдяки нашим інструкціям ви зможете з легкістю налаштувати своє обладнання