Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися

Інформація для клієнтів Viasat

Вже на початку 2020 року більшість українських телеканалів стануть закодованими. Аби наші клієнти не залишились без доступу до улюблених телеканалів, ми, як офіційний оператор супутникового телебачення, зобов'язані оновити наші технічні системи та відключити старі карткові приймачі, які не матимуть технічної можливості приймати закодований сигнал.

Згідно з планом підготовки до кодування супутника, старі приймачі з карткою будуть відключені вже в грудні 2019 року. Щоб продовжити дивитися телебачення, існуючим абонентам Viasat з картковими приймачами потрібно придбати новий приймач із сучасним функціоналом за спеціальною зниженою ціною. Перевірити Ваш поточний приймач з карткою та придбати новий можна за номером гарячої лінії (068/050/093 170-82-82). 

Для того, щоб перехід на нове обладнання був максимально комфортним, Viasat бере на себе витрати, пов'язані з доставкою нового приймача у найближче до Вас відділення Нової пошти. Крім того, представники центру інформаційної підтримки Viasat допоможуть Вам налаштувати приймач власноруч.

У разі виникнення додаткових запитань просимо звертатись до Viasat за номером гарячої лінії (068/050/093 170-82-82) або електронною поштою (abonent@viasat.ua).

Дякуємо, що Ви з нами!

Інформація для клієнтів Viasat
22 Жовтня

Звертаємо Вашу увагу на те, що старі карткові приймачі будуть відключені вже в грудні 2019 року

Кодування каналів супутникового телебачення: який тюнер обрати?
21 Жовтня

Рекомендації щодо вибору універсального тюнера для перегляду українських телеканалів

Кодування телеканалів супутникового телебачення: питання – відповіді
15 Жовтня

Відповідаємо на поширені запитання стосовно кодування телеканалів