Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Фінансові

Суму до сплати вам повідомить оператор Служби Підключення Клієнтів Viasat після активації вашої картки доступу.
Якщо для підключення до телебачення Viasat ви скористалися послугами інсталятора, то він може допомогти вам з’ясувати суму в оператора та заповнити рахунок на першу оплату.

Бланк першого рахунку ви отримаєте разом із Клієнтським договором та карткою доступу.

Перший рахунок необхідно сплатити на протязі 5 робочих днів після активації послуги.

Так, до 14-го числа поточного місяця ви будете отримувати щомісячні клієнтські рахунки на наступний місяць за адресою, яку ви вказали у Договорі або зазначили оператору при активації.
Також ви можете перевірити баланс власного рахунку на нашому сайті на персональній сторінці клієнта, або у меню повідомлень вашого тюнера
Або зателефонувати до Центру сервісної підтримки Клієнтів Viasat за номером 
(044) 401 04 04 та з’ясувати в оператора 

Якщо ви не отримали рахунок до 14 числа поточного місяця, зателефонуйте до Центру інформаційної та сервісної підтримки клієнтів Viasat за номером (044) 401 04 04 та з’ясуйте в оператора суму до сплати.

Для запобігання відключенню послуги оплату необхідно здійснювати до 20-го числа поточного місяця.

Так, Ви можете сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку.

Сплатити за нашу послугу Ви можете у будь-якому банку.

Призначення платежу:
Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно) за період (місяць, рік).

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через сайт Viasat здійснюється без нарахування комісії.

Реквізити для оплати:

ТОВ «ВІЖН ТБ»
Ідентифікаційний код (ЄДРПОУ): 34696608
П/р: 26001020037992 в Акціонерному Банку «Південний»
МФО 328209

Призначення платежу:

Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно*) за період (місяць, рік).

*Номер договору, який був вказаний у попередніх рахунках.

Вартість повторного підключення послуги нараховується автоматично при реактивації послуги і складає 29 грн з ПДВ.

Показати ще

Технічні

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач та картка доступу.

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач та картка доступу.

Так, можна. На супутниках Astra 4a, Amos та Hot Bird є сотні інших каналів у вільному доступі. Супутникові приймачі Viasat надають можливість зберігати та переглядати ці канали. Як додавати вільні канали, ви можете дізнатись з інструкції до вашого тюнера.

Для прийому повноцінного комплекту каналів телебачення Viasat необхідно три конвертери. Якщо їх кількість менша, клієнт не зможе переглядати усі канали, тому що низка каналів транслюється із супутників «Amos» і «Hot Bird».

Для якісного прийому сигналу ми рекомендуємо використовувати супутникову антену діаметром 85-95 см.

Електронний програмний гід Viasat (EPG Viasat) — це програма поточних та наступних передач на всіх каналах телебачення Viasat з анонсами, зазначенням жанрів та масою корисної інформації, яка забезпечує зручний перегляд каналів (детальну інформацію про EPG ви зможете знайти у Посібнику користувача).

Для прийому супутникового телебачення підходить будь-який телевізор.

Ні, тому що для перегляду телепрограм, що надаються в пакеті каналів «Viasat», обов'язкова наявність цифрового супутникового приймача і картки доступу Viasat.

За допомогою «Меню блокування» цифрового супутникового приймача ви можете вказати канали, перегляд яких буде заблокований паролем.

Вам не потрібно купувати нові картки доступу. Картка доступу надається вам на весь час дії клієнтського договору.

Потрібно перемкнути тюнер на телеканал 200 (Viasat History) та залишатись на ньому 10-15 хвилин.

Прийом послуги буде здійснюватися через супутник Astra 4a, в форматі MPEG – 4, DVB – S2, 720 на 576 пікселів для SD каналів та 1280 на 720 пікселів для HD каналів.

Потрібно перевірити якість сигналу на одному із супутників, якщо якості недостатньо, потрібно налаштовувати LNB. Перевірити якість сигналу можна через меню «Тест Сигналу».
Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Центру сервісної підтримки клієнтів за номером (044) 401 04 04.

Ні, тому що завантаження програмного забезпечення здійснюється лише через 1 порт.

Так, якщо вона буде налаштована на наш базовий транспондер, але не в повному обсязі, тому що деякі канали транслюються через супутники Amos та Hot Bird.

Для підключення тюнера можуть використовуватись "тюльпани", SCART, або HDMI. Для найкращої якості зображення та звуку ми рекомендуємо підключення через HDMI кабель.

Погані погодні умови можуть стати причиною появи спотворень зображення, характерних для цифрового сигналу: «шахматки», «квадратики», можливо також «цикання» звуку. Такі спотворення можуть також бути викликані інтенсивними опадами.

Антени розраховані на експлуатацію поза приміщеннями, тому додаткового догляду не потребують.

В разі великої кількості снігу, його необхідно акуратно видалити з поверхні антени і конвертерів щіткою.

Розшифровується як High Definition – велике розширення.
HD – це сучасний формат якості зображення та звуку на екрані телевізора
Цифрове супутникове телебачення може підтримувати як HD-якість, так і SD (Standard Definition). Якість цифрового телевізійного сигналу залежить від обладнання і доступу до телеканалів, які транслюють програми в HD чи SD-якості відповідно.
Основною перевагою HD є вища якість зображення і звуку порівняно з SD. Чіткість зображення забезпечує кількість точок (пікселів), з яких складається зображення на екрані телевізора.
Іще одна особливість HD – формат зображення зі співвідношенням сторін 16:9. Для порівняння, співвідношення в SD – 3:4.
До «HD-якості» відносять такі характеристики зображення:
720p: 1280×720 пікселів, «порядкова розгортка»;
1080i: 1920×1080 пікселів, «черезрядкова розгортка»;
1080p: 1920×1080 пікселів, «порядкова розгортка».
Абсолютна більшість операторів цифрового телебачення, в тому числі й Viasat, забезпечують сигнал в HD-якості с характеристиками 720p і 1080i.

На телевізорах, що потенційно підтримують HD-якість (с позначками FullHD чи HDReady на корпусі), різниця між HD и SD сигналом полягає у зернистості зображення. Телевізор, підключений до HD-сигналу, забезпечує більшу чіткість зображення і кращу якість звуку.
Сучасні телевізори: плазмові, рідкокристалічні, LED, LCD тощо підтримують HD-якість зображення та звуку, натомість телевізори з кінескопом – ні.
Телепрограми та фільми в HD можна дивитись тільки на каналах, які транслюють програми в HD-якості. В логотипах і назвах таких каналів обов’язково є позначка HD.

Телевізор і тюнер, які підтримують HD-якість сигналу. На корпусі телевізора повинна бути позначка FullHD або HDReady. На тюнері – абревіатура HD. Тюнер підключають до телевізора через HDMI-кабель..

Щоб забезпечити HD-якість телесигналу, необхідно підключити телевізор, що підтримує HD-якість, до HD тюнера за допомогою HDMI-кабелю. Аналоговий кабель використовувати можна, але за таких умов телевізор не відображатиме сигнал у HD-якості. У комплект HD тюнера входить HDMI-кабель.

Показати ще