Питання та відповіді

Фінансові

Як я можу дізнатися суму першої оплати?

Суму до сплати вам повідомить оператор Служби Підключення Клієнтів Viasat після активації вашої картки доступу.
Якщо для підключення до телебачення Viasat ви скористалися послугами інсталятора, то він може допомогти вам з’ясувати суму в оператора та заповнити рахунок на першу оплату.

Де я можу отримати бланк для оплати першого рахунку?

Бланк першого рахунку ви отримаєте разом із Клієнтським договором та карткою доступу.

В який термін необхідно оплатити перший рахунок?

Перший рахунок необхідно сплатити на протязі 5 робочих днів після активації послуги.

Чи буду я отримувати квитанції на сплату послуг Viasat?

Так, до 14-го числа поточного місяця ви будете отримувати щомісячні клієнтські рахунки на наступний місяць за адресою, яку ви вказали у Договорі або зазначили оператору при активації.
Також ви можете перевірити баланс власного рахунку на нашому сайті на персональній сторінці клієнта, або у меню повідомлень вашого тюнера
Або зателефонувати до Центру сервісної підтримки Клієнтів Viasat за номером 
(044) 401 04 04 та з’ясувати в оператора 

Що мені робити, якщо я не отримаю рахунок до 14-го числа?

Якщо ви не отримали рахунок до 14 числа поточного місяця, зателефонуйте до Центру інформаційної та сервісної підтримки клієнтів Viasat за номером (044) 401 04 04 та з’ясуйте в оператора суму до сплати.

До якого числа я маю сплатити рахунок?

Для запобігання відключенню послуги оплату необхідно здійснювати до 20-го числа поточного місяця.

Чи можу я сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку?

Так, Ви можете сплатити більшу суму, ніж зазначено в рахунку.

Де я можу сплатити рахунок Viasat?

На нашому сайті http://viasat.lemon.ua/ua/payment

В яких банках я можу сплачувати послугу?

Сплатити за нашу послугу Ви можете у будь-якому банку.

Яке призначення платежу потрібно вказати для оплати послуги через банк?

Призначення платежу:
Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно) за період (місяць, рік).

Чи буде нарахована комісія при сплаті послуг через сайт Viasat?

Поповнення рахунку банківською платіжною карткою через сайт Viasat здійснюється без нарахування комісії.

Які реквізити для сплати за послуги Viasat через відділення банків?

Реквізити для оплати:

ТОВ «ВІЖН ТБ»
Ідентифікаційний код (ЄДРПОУ): 34696608
П/р: 26001020037992 в Акціонерному Банку «Південний»
МФО 328209

Призначення платежу:

Сплата за надання програмної послуги супутникового ТБ за договором № (10 цифр номеру договору вказуєте самостійно*) за період (місяць, рік).

*Номер договору, який був вказаний у попередніх рахунках.

Скільки коштує повторне підключення послуги (після відключення)?

Вартість повторного підключення послуги нараховується автоматично при реактивації послуги і складає 29 грн з ПДВ.

Технічні

Чи можна підключити декілька телевізорів одночасно для перегляду різних каналів супутникового телебачення Viasat?

Так. Для кожного телевізора потрібен окремий цифровий супутниковий приймач та картка доступу.

Чи можна з послугою Viasat переглядати інші канали, що не зазначені в EPG?

Так, можна. На супутниках Astra 4a, Amos та Hot Bird є сотні інших каналів у вільному доступі. Супутникові приймачі Viasat надають можливість зберігати та переглядати ці канали. Як додавати вільні канали, ви можете дізнатись з інструкції до вашого тюнера.

Скільки конвертерів потрібно для прийому каналів телебачення «Viasat»?

Для прийому повноцінного комплекту каналів телебачення Viasat необхідно три конвертери. Якщо їх кількість менша, клієнт не зможе переглядати усі канали, тому що низка каналів транслюється із супутників «Amos» і «Hot Bird».

Якого розміру має бути супутникова антена для якісного прийому сигналу?

Для якісного прийому сигналу ми рекомендуємо використовувати супутникову антену діаметром 85-95 см.

Що таке електронний програмний гід Viasat?

Електронний програмний гід Viasat (EPG Viasat) — це програма поточних та наступних передач на всіх каналах телебачення Viasat з анонсами, зазначенням жанрів та масою корисної інформації, яка забезпечує зручний перегляд каналів (детальну інформацію про EPG ви зможете знайти у Посібнику користувача).

Який телевізор потрібен для прийому супутникового телебачення?

Для прийому супутникового телебачення підходить будь-який телевізор.

Чи може зловмисник підключитися до моєї антени і нелегально дивитися канали?

Ні, тому що для перегляду телепрограм, що надаються в пакеті каналів «Viasat», обов'язкова наявність цифрового супутникового приймача і картки доступу Viasat.

Чи можливо встановити обмеження на перегляд певних каналів дітьми?

За допомогою «Меню блокування» цифрового супутникового приймача ви можете вказати канали, перегляд яких буде заблокований паролем.

Чи потрібно мені кожного місяця купувати нову картку доступу?

Вам не потрібно купувати нові картки доступу. Картка доступу надається вам на весь час дії клієнтського договору.

Що робити, якщо відсутній Електронний програмний гід Viasat?

Потрібно перемкнути тюнер на телеканал 200 (Viasat History) та залишатись на ньому 10-15 хвилин.

На який супутник мені потрібно налаштувати антену та в якому форматі буде транслюватися сигнал?

Прийом послуги буде здійснюватися через супутник Astra 4a, в форматі MPEG – 4, DVB – S2, 720 на 576 пікселів для SD каналів та 1280 на 720 пікселів для HD каналів.

Що робити, якщо погана якість зображення і зовсім зникає сигнал?

Потрібно перевірити якість сигналу на одному із супутників, якщо якості недостатньо, потрібно налаштовувати LNB. Перевірити якість сигналу можна через меню «Тест Сигналу».
Зателефонуйте, будь ласка, до нашого Центру сервісної підтримки клієнтів за номером (044) 401 04 04.

Чи можна підключити Astra 4a на 2 порт дайсеку?

Ні, тому що завантаження програмного забезпечення здійснюється лише через 1 порт.

Чи можу я переглядати телебачення Viasat лише з одною головкою на антені?

Так, якщо вона буде налаштована на наш базовий транспондер, але не в повному обсязі, тому що деякі канали транслюються через супутники Amos та Hot Bird.

Які роз'єми мають бути на телевізорі, щоб підключити декодер?

Для підключення тюнера можуть використовуватись "тюльпани", SCART, або HDMI. Для найкращої якості зображення та звуку ми рекомендуємо підключення через HDMI кабель.

Чи залежить якість прийому від погодних умов?

Погані погодні умови можуть стати причиною появи спотворень зображення, характерних для цифрового сигналу: «шахматки», «квадратики», можливо також «цикання» звуку. Такі спотворення можуть також бути викликані інтенсивними опадами.

Як треба доглядати за супутниковою антеною?

Антени розраховані на експлуатацію поза приміщеннями, тому додаткового догляду не потребують.

Що робити, якщо на антені багато снігу?

В разі великої кількості снігу, його необхідно акуратно видалити з поверхні антени і конвертерів щіткою.

Що таке HD телебачення?

Розшифровується як High Definition – велике розширення.
HD – це сучасний формат якості зображення та звуку на екрані телевізора
Цифрове супутникове телебачення може підтримувати як HD-якість, так і SD (Standard Definition). Якість цифрового телевізійного сигналу залежить від обладнання і доступу до телеканалів, які транслюють програми в HD чи SD-якості відповідно.
Основною перевагою HD є вища якість зображення і звуку порівняно з SD. Чіткість зображення забезпечує кількість точок (пікселів), з яких складається зображення на екрані телевізора.
Іще одна особливість HD – формат зображення зі співвідношенням сторін 16:9. Для порівняння, співвідношення в SD – 3:4.
До «HD-якості» відносять такі характеристики зображення:
720p: 1280×720 пікселів, «порядкова розгортка»;
1080i: 1920×1080 пікселів, «черезрядкова розгортка»;
1080p: 1920×1080 пікселів, «порядкова розгортка».
Абсолютна більшість операторів цифрового телебачення, в тому числі й Viasat, забезпечують сигнал в HD-якості с характеристиками 720p і 1080i.

Як розрізнити HD- і SD-якість зображення?

На телевізорах, що потенційно підтримують HD-якість (с позначками FullHD чи HDReady на корпусі), різниця між HD и SD сигналом полягає у зернистості зображення. Телевізор, підключений до HD-сигналу, забезпечує більшу чіткість зображення і кращу якість звуку.
Сучасні телевізори: плазмові, рідкокристалічні, LED, LCD тощо підтримують HD-якість зображення та звуку, натомість телевізори з кінескопом – ні.
Телепрограми та фільми в HD можна дивитись тільки на каналах, які транслюють програми в HD-якості. В логотипах і назвах таких каналів обов’язково є позначка HD.

Яке обладнання необхідне для отримання сигналу в HD-якості?

Телевізор і тюнер, які підтримують HD-якість сигналу. На корпусі телевізора повинна бути позначка FullHD або HDReady. На тюнері – абревіатура HD. Тюнер підключають до телевізора через HDMI-кабель..

Яким кабелем HD тюнер підключають до телевізора? Чи входить такий кабель в базову комплектацію тюнера?

Щоб забезпечити HD-якість телесигналу, необхідно підключити телевізор, що підтримує HD-якість, до HD тюнера за допомогою HDMI-кабелю. Аналоговий кабель використовувати можна, але за таких умов телевізор не відображатиме сигнал у HD-якості. У комплект HD тюнера входить HDMI-кабель.