Документи

Договори та зразки документів

Ліцензія

Публічний договір про продажу тюнерів 01.11.2017

Публічний договір

Публічний договір про надання програмної послуги цифрового супутникового телебачення при перепідключенні договору з UATV

Публічний договір про надання програмної послуги цифрового супутникового телебачення

Договір переоформлення для юр  осіб

 

 

Зміна пакету програм

Згідно із Правилами надання та отримання програмних послуг, у Вас є можливість змінити обраний пакет програм, якщо це не суперечить умовам Клієнтського Договору. 
Для переходу в пакет із більшою вартістю Вам необхідно звернутися до Центру Підтримки клієнтів Viasat за номером 044-401-04-04. Замовлення буде оброблено протягом однієї години. 
Для зміни пакету каналів на менший Вам необхідно заповнити бланк Замовлення на зміну пакету та відправити його нам за адресою: а/с 69, м. Київ, 04107. Замовлення буде оброблено після отримання нами поштою оригіналу заяви з Вашим підписом. Зміна пакету відбудеться 1-го числа наступного місяця. Наприклад, якщо лист отримано 10.08.09, зміна пакету відбудеться 01.09.09. 

Замовлення на зміну пакету

 

Переоформлення договору

За необхідності Ви можете переоформити договір на іншу особу. 
Для цього Вам потрібно заповнити договір Переоформлення у трьох екземплярах і відправити три екземпляри нам за адресою: а/с 69, м. Київ, 04107

Договір переоформлення 

 

Квитанції

Ви можете сплачувати рахунки у будь-який зручний для Вас спосіб. 
За необхідності Ви можете роздрукувати зразок рахунку і заповнити його самостійно. 
Для з’ясування суми рахунку телефонуйте до Центру Підтримки Viasat за номером 044 401-04-04.

 

Розірвання договору

Для розірвання договору у зв'язку із закінченням терміну дії Вам необхідно написати заяву і відправити її нам за адресою: а/с 69, м. Київ, 04107 не пізніше, ніж за 30 календарних днів. 
Термін дії договору і умови розірвання описані в пунктах 5 та 6 Клієнтського Договору.

Заява буде оброблена після отримання нами поштою оригіналу з Вашим підписом. 
Договір буде розірвано з 1-го числа наступного місяця за умови відсутності у Вас заборгованості перед компанією Viasat.

Увага!
Заява без підпису не є дійсною і не розглядається.

Заява на розірвання договору

 

Дострокове розірвання договору

Термін дії договору і умови дострокового розірвання описані в пунктах 5 і 6 Клієнтського Договору. Для дострокового розірвання договору Вам необхідно написати заяву і відправити її нам за адресою: а/с 69, м. Київ, 04107.

Заява буде оброблена після отримання нами поштою оригіналу з Вашим підписом.  
В разі позитивного рішення питання з нашого боку, договір буде розірваний з 1-го числа наступного місяця за умови відсутності у Вас заборгованості та інших невиконаних зобов'язань перед компанією Viasat.


Заява на дострокове розірвання договору

 

Повернення обладнання дилеру

Якщо Ви повертаєте обладнання дилеру, Вам необхідно заповнити Акт про прийняття-передачу обладнання та відправити його разом із заявою на розірвання договору.

Увага!
Передача обладнання дилеру відбувається виключно на погоджених Вами з відповідним дилером умовах та не звільняє Вас від зобов'язань перед компанією Viasat.

Акт про прийняття-передачу обладнання

Архів