Контакт центр

Надіслати резюме




Контакт центр

Наш Контакт Центр стабільно зростає і потребує нових операторів. Безперечно, робота в даній сфері передбачає певні навички та вміння, тому спочатку ми запрошуємо кандидатів пройти курс навчання (за рахунок компанії), під час якого вони отримають необхідні знання та навички щодо техніки телефонних продажів, проведення успішних переговорів, роботи із запереченнями і т.д.. Після курсу навчання учасники, які продемонструють свою здатність якісно працювати та наполегливість в досягненні результату, зможуть стати частиною нашої дружньої команди. 

Ми віримо, що працівник  є рушієм розвитку компанії. Тому ми завжди надаємо йому можливість проявляти свій потенціал та просуватися кар’єрними сходами. 

В Viasat є немало людей, які починали операторами Контактного Центру, а тепер займають інші, в тому числі керівні, посади. При відкритті вакансій в будь-якому відділі ми насамперед розглядаємо внутрішніх кандидатів.

Навчання

Ми гордимося якістю послуг, які надаємо абонентам. Тому постійне корпоративне навчання є одним з наших приорітетів в роботі з персоналом і допомагає підтримати якість наших послуг на достойному рівні. 

Крім початкового курсу навчання перед прийомом на роботу, на постійній основі наші оператори проходять додаткові тренінги, як продуктові, так і особистого росту («Виявлення та формування потреб», «Встановлення контакту та активне слухання», «Ефективне управління робочим часом» та багато інших).

Графік роботи

Більшість працівників нашого Контакт Центру – це люди, які зацікавлені в роботі на неповний робочий день (студенти денної чи заочної форми навчання, матері, які знаходяться у відпустці по догляду за дитиною та інші). Тому Viasat пропонує своїм співробітникам досить широкий вибір варіантів робочого графіку, серед яких кожен може знайти той, який підходить саме йому.
 
При цьому співробітнику надається 2 гарантованих вихідних на тиждень: неділя і другий – на вибір впродовж тижня.

Ще однією приємною особливістю є те, що працівники завжди беруть участь у формуванні особистого графіка. Їх побажання при цьому враховуються практично на 100 відсотків.

Оплата

Рівень доходів оператора Контакт Центру залежить від тривалості його робочого графіка та результату діяльності впродовж тижня, адже окрім гарантованої погодинної оплати працівник отримує бонус за кожну продажу послуги або за кожне утримання клієнта. 

Контакти

У разі питань щодо працевлаштування у Контакт Центр, будь-ласка звертайтесь за телефонами:

 (067) 538-21-93 
 (067) 659-67-04

Ласкаво просимо у дружню родину Viasat!