Подключайтесь
прямо сейчас!
подключиться
Заказать консультацию Консультация

Відгук клієнта Viasat Gosha Tykhyi

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом сьогоднішнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

- зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номеру, спілкувалися ввічливо;

- вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російсьські телеканали з тюнеру, спілкувалися ввічливо;

- провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням ;

- припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

- подякували за допомогу у розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1) всім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як сьогодні зробив це «Віасат».

2) як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING. Якщо ви щось побачили, повідомте про це.

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Новые достижения компании Viasat и проекта #забутипровік
06 Сентября

4 сентября 2021 года компания Viasat стала лауреатом 2-й степени Всеукраинского отличия лучших компаний и лиц телеком и медиа индустрий Telecom Awards 2021 в категории «Социальный проект года» с инициативой «Viasat против эйджизма».

Встречаем осень с новыми тарифами от Viasat!
01 Сентября

C 01 сентября предложение Viasat включает 4 тарифные пакеты

Viasat вместе с 1 + 1 media рассказывают мотивирующие истории звезд в проекте #забутипровик
30 Августа

Viasat, в качестве генерального медиапартнера проекта # забутипровик продолжает разрушать стереотипы о том, что люди элегантного возраста не способны начинать собственное дело, осваивать цифровые навыки и генерировать мощные идеи.