Шановний клієнте!

Вітаємо Вас в оновленому Особистому кабінеті користувача!

Щоб зайти до нього, Вам треба бути клієнтом Viasat та ввести мобільний номер телефону, який Ви вказували при підключенні. Наразі ми рекомендуємо проводити реєстрацію користувача через десктопну версію, версія для мобільних телефонів в розробці. Якщо ви були зареєстровані в старій версії Особистого кабінету користувача, потрібно знову пройти реєстрацію.

Наразі в кабінеті на вкладці Підписки доступна інформація про підписки, які зареєстровані за Вашим номером телефону. Ви можете перевірити баланс Вашого рахунку, дізнатися інформацію про підключені пакети, додаткові послуги та обладнання.
Найближчим часом ми додамо можливість змінювати Ваш тарифний план, підключати додатковий телевізор та багато іншого.
Роботи з покращення Особистого кабінету користувача тривають.

Перейдіть у Особистий кабінет за посиланням

Увага! При реєстрації пароль повинен складатися зі щонайменше 8 символів. Ці символи мають бути щонайменше з трьох наступних категорій: великі букви, малі букви, числа та спеціальні символи. Якщо Ви забули пароль та не вказали e-mail в профілі споживача для відновлення, зверніться для зміни пароля у Центр інформаційної підтримки.

Дякуємо, що Ви з нами!