Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Інформація для абонентів з картковими тюнерами

Вже 28 січня 2020 року більшість українських каналів стануть закодованими. Аби наші абоненти не залишились без доступу до улюблених телеканалів, ми, як офіційний оператор супутникового телебачення зобов'язані оновити наші технічні системи та відключити старі карткові приймачі, які не матимуть технічної можливості приймати закодований сигнал.

Згідно з планом підготовки до кодування супутника, старі приймачі з карткою будуть відключені вже наприкінці лютого 2020 року.

Нагадуємо, щоб продовжити дивитися телебачення, існуючим абонентам Viasat з картковими приймачами потрібно придбати новий приймач із сучасним функціоналом за спеціальною зниженою ціною. Перевірити Вам поточний приймач з карткою та придбати новий можна за номером гарячої лінії (068/050/093 170 82 82). Крім того, представники Центру інформаційної підтримки Viasat допоможуть Вам налаштувати приймач власноруч.

Також інформуємо, що з 27.01.2020 модель STV 1701 знята з обслуговування та відключена. Якщо Ви є власником тюнера цієї моделі, зверніться в Центр інформаційної підтримки за номерами 068/050/093 170 82 82.

У разі виникнення додаткових запитань просимо звертатись до Viasat за номером гарячої лінії (068/050/093 170 82 82) або електронною почтою (abonent@viasat.ua).

Дякуємо, що Ви з нами!

Розіграш подарунків для клієнтів Viasat продовжується!
21 Січня

Сплачуйте свій рахунок за лютий до 31.01. та приймайте участь у розіграші!

Завершилась акція Viasat для існуючих клієнтів «Поповнюй та вигравай»
20 Січня

Протягом грудня серед всіх клієнти, які поповнили свій рахунок на наступний місяць, брали участь у розіграші подарунків - настінних годинників, шапок та чашок, а також суперприза смарт-телевізора KIVI!

Розіграш смарт-телевізорів до Нового року від Viasat та KIVI триває!
18 Січня

Протягом грудня, щовівторка, Viasat та KIVI дарували новим абонентам по новому телевізору.