Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Інформація для клієнтів Viasat

Вже на початку 2020 року більшість українських телеканалів стануть закодованими. Аби наші клієнти не залишились без доступу до улюблених телеканалів, ми, як офіційний оператор супутникового телебачення, зобов'язані оновити наші технічні системи та відключити старі карткові приймачі, які не матимуть технічної можливості приймати закодований сигнал.

Згідно з планом підготовки до кодування супутника, старі приймачі з карткою будуть відключені вже в грудні 2019 року. Щоб продовжити дивитися телебачення, існуючим абонентам Viasat з картковими приймачами потрібно придбати новий приймач із сучасним функціоналом за спеціальною зниженою ціною. Перевірити Ваш поточний приймач з карткою та придбати новий можна за номером гарячої лінії (068/050/093 170-82-82). 

Для того, щоб перехід на нове обладнання був максимально комфортним, Viasat бере на себе витрати, пов'язані з доставкою нового приймача у найближче до Вас відділення Нової пошти. Крім того, представники центру інформаційної підтримки Viasat допоможуть Вам налаштувати приймач власноруч.

Також інформуємо, що з 10.12 модель STV 1701 буде знята з обслуговування та відключена. Якщо ви є власником тюнера цієї моделі, зверніться в Центр інформаційної підтримки за номерами 068/050/093 170 82 82.

У разі виникнення додаткових запитань просимо звертатись до Viasat за номером гарячої лінії (068/050/093 170-82-82) або електронною поштою (abonent@viasat.ua).

Дякуємо, що Ви з нами!

Канал Fine Living припинив мовлення
04 Січня

З 01.01.2021 р. канал Fine Living припинив мовлення

Перегляд тарифних планів
01 Січня

З 01 лютого 2021 р. офіційний оператор супутникового телебачення Viasat переглядає тарифні плани

Відеоінструкції для Viasat Viber бот
30 Грудня

Ознайомтеся з новими відеоінструкціями для Viasat Viber бот