Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Пресреліз щодо нової рекламної кампанії Viasat

З огляду на динамічні зміни, що відбуваються на вітчизняному ринку телебачення, а також на анонсоване українськими медіагрупами кодування супутникового сигналу, офіційний оператор супутникового телебачення Viasat представив рекламну кампанію «Все пропало, а Viasat працює».

 

70% цільової аудиторії Viasat – це глядачі супутникового ТБ, жителі невеликих міст, тому кампанія має на меті інформування абонентів супутнику щодо змін у мовленні, що відбудуться на початку 2020 року та їх попередження про можливість завчасного підключення до Viasat для продовження перегляду рейтингових та популярних телеканалів після того, як вони стануть закодованими. 

 

У рамках кампанії «Все пропало, а Viasat працює!» оператор показує абонентам супутнику серію із трьох 15-секундних роликів про телебачення, які розповідають веселі історії з життя українців, в якому телебаченню належить важлива роль, оскільки це один з найрозповсюдженіших способів відпочинку та сімейного дозвілля. Також у роликах Viasat розповідає про те, які переваги від послуги отримають глядачі та дає їм підказки щодо вибору оптимального рішення для продовження перегляду улюблених каналів після кодування – «щоб українські канали на супутнику не пропали, підключайте офіційного оператора телебачення, зокрема Viasat».

 

Щоб ролики не просто були інформативними, а й приносили глядачам задоволення, у їх створенні були задіяні комедійні герої, зняті в стилістиці гумористичної скандинавської реклами, та використані сучасні прийоми сторітелінгу, зрежисовані на межі пародії та правди життя.

 

Одночасно з телевізійною рекламною кампанією Viasat розпочав активну діджитал-кампанію, під час якої в Інтернеті розміщується серія 6-секундних преролів (рекламних роликів, які завантажуються на початку відео, яке переглядає глядач). Їхня основна ідея − показати, що не варто гаяти час і чекати «поки все пропаде». Для того, аби уникнути ажіотажу і черг на тюнери та мати можливість дивитися улюблені українські канали безперервно, слід діяти заздалегідь.

 

Переглянути ролики можна за посиланнями:

15-секундні ТВ ролики:

https://www.youtube.com/watch?v=qy5Af_eWmyQ

https://www.youtube.com/watch?v=OP4T8OltU50

 

6-секундні діджитал ролики:

https://www.youtube.com/watch?v=g1k7-r9N60s

https://www.youtube.com/watch?v=jVPk1njuuPo

https://www.youtube.com/watch?v=6f4Tpi1vdq0

 

Офлайн частина кампанії буде проведена у роздрібних мережах та включатиме в себе розповсюдження інформаційних друкованих матеріалів, що були розроблені в рамках концепту кампанії та забрендовані оператором.

 

Кампанія «Все пропало, а Viasat працює!» є спільною роботою департаменту маркетингу Viasat та креативного агентства Cheil. Виробництво ролику здійснювала студія «Gvardiya Production House». Режисер − Віктор Масляєв.

 

«Ми вважаємо, що нам вдалося з гумором передати атмосферу життя сім’ї невеликого українського міста, встановити емоційний контакт з нашою цільовою аудиторією, а також сподіваємось, що після перегляду у глядачів покращиться настрій, вони оцінять жарти та полюблять нашу рекламу. А ми тим часом продовжимо надавати найкращий якісний сервіс з безлічі доступних абонентам альтернатив» − коментує Наталія Лимар, директор з маркетингу Viasat.

 

Нагадаємо, платформа Viasat вже 11 років є лідером супутникового телебачення з впізнаваним знанням бренду та показником лояльності клієнтів серед платних операторів телебачення в Україні. Багаторічна співпраця з провідними телеканалами та виробниками телевізійного контенту дають компанії змогу надавати українському глядачеві пропозицію оптимальної якості. Для цього оператор пропонує широку тарифну лінійку, у якій доступні як пакети із максимальною кількістю телеканалів, так і оптимальні пакети із набором основних рейтингових телеканалів, наприклад − пакет «Національний» за 59 грн/місяць, до якого входять 82 канали. 

 

 

Зустрічайте нові канали
22 Січня

Viasat пропонує до перегляду відразу три нові канали

Viasat поповнює лінійку супутникового обладнання для прийому закодованого сигналу
22 Січня

Офіційний оператор супутникового телебачення Viasat повідомляє про розширення лінійки обладнання для прийому закодованого сигналу.

Перенесення дати кодування супутникового сигналу українських каналів з 20 на 28 січня 2020 року
16 Січня

Медіагрупи зважили на труднощі офіційних операторів супутникового телебачення через велике навантаження