Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися

Відгук клієнта Viasat Gosha Tykhyi

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом сьогоднішнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

- зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номеру, спілкувалися ввічливо;

- вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російсьські телеканали з тюнеру, спілкувалися ввічливо;

- провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням ;

- припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

- подякували за допомогу у розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1) всім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як сьогодні зробив це «Віасат».

2) як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING. Якщо ви щось побачили, повідомте про це.

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Перенесення дати кодування супутникового сигналу українських каналів з 20 на 28 січня 2020 року
16 Січня

Медіагрупи зважили на труднощі офіційних операторів супутникового телебачення через велике навантаження

Як підключитися до супутникового телебачення
15 Січня

Щоб продовжити дивитися закодовані канали на супутнику потрібно:

До 20 000 дзвінків в день на гарячу лінію Viasat - через кодування супутника стрімко зросла кількість запитів від населення
15 Січня

Напередодні кодування супутникового сигналу офіційний оператор супутникового телебачення Viasat повідомляє про велике зростання інформаційних запитів від населення щодо кодування супутникового сигналу каналів та попиту на підключення до послуг Viasat.