Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Відгук клієнта Viasat Gosha Tykhyi

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом сьогоднішнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

- зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номеру, спілкувалися ввічливо;

- вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російсьські телеканали з тюнеру, спілкувалися ввічливо;

- провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням ;

- припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

- подякували за допомогу у розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1) всім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як сьогодні зробив це «Віасат».

2) як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING. Якщо ви щось побачили, повідомте про це.

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Зміна домашнього транспондера
23 Вересня

Зверніть, будь ласка, увагу, на зміну Базового транспондера

Велике поповнення у пакетах Viasat!
01 Вересня

З 1 вересня Viasat розширює пропозицію каналів в своїх пакетах!

Соціальна пропозиція від Viasat! Тюнер зі знижкою 50%, за 550 грн!
01 Вересня

Поспішайте підключити улюблені канали за надзвичайно вигідними умовами!