Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Відгук клієнта Viasat Gosha Tykhyi

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом сьогоднішнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

- зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номеру, спілкувалися ввічливо;

- вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російсьські телеканали з тюнеру, спілкувалися ввічливо;

- провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням ;

- припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

- подякували за допомогу у розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1) всім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як сьогодні зробив це «Віасат».

2) як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING. Якщо ви щось побачили, повідомте про це.

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Канал Fine Living припинив мовлення
04 Січня

З 01.01.2021 р. канал Fine Living припинив мовлення

Перегляд тарифних планів
01 Січня

З 01 лютого 2021 р. офіційний оператор супутникового телебачення Viasat переглядає тарифні плани

Відеоінструкції для Viasat Viber бот
30 Грудня

Ознайомтеся з новими відеоінструкціями для Viasat Viber бот