Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися

Відгук клієнта Viasat Gosha Tykhyi

Як правильно реагувати на критику клієнтів, майстер-клас від «Віасату». Отже протягом сьогоднішнього дня, після посту щодо ситуації з російськими телеканалами у нас у телевізорі, вони:

- зв’язалися зі мною для уточнення абонентського номеру, спілкувалися ввічливо;

- вислали спеціалістів до нас додому, які видалили російсьські телеканали з тюнеру, спілкувалися ввічливо;

- провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням ;

- припиняють будь-яку співпрацю з цією компанією-підрядником; з рештою майстрів-налаштувальників проведуть роз’яснювальну роботу;

- подякували за допомогу у розкритті цієї схеми.

Висновків два:

1) всім би компаніям так оперативно та коректно реагувати, як сьогодні зробив це «Віасат».

2) як пишуть у нью-йоркському метро: IF YOU SEE SOMETHING, SAY SOMETHING. Якщо ви щось побачили, повідомте про це.

Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування «Віасату» ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь.

Viasat  повідомляє про розширення лінійки обладнання для прийому закодованого сигналу супутника
06 Грудня

Офіційний оператор супутникового телебачення Viasat повідомляє про розширення своєї лінійки обладнання.  З 05 грудня 2019 року додається новий сеттопбокс Strong SRT 7602.

Оновлення вартості тарифних пропозицій від Viasat
03 Грудня

2 грудня 2019 року офіційний оператор супутникового телебачення, компанія Viasat, оновлює вартість своїх тарифних пропозицій та знижує вартість одного з найпопулярніших пакетів – «Сімейного».

Канал ПравдаТУТ тимчасово недоступний
19 Листопада

Канал тимчасово недоступний з технічних причин