Підключайтеся
прямо зараз!
підключитися
Замовити консультацію Консультація

Прес-реліз

Платформа супутникового телебачення VIASAT представила результати спільного з ГФК Юкрейн дослідження ринку платного телебачення

На замовлення офіційної платформи супутникового телебачення VIASAT компанія ГФК Юкрейн провела дослідження ринку платного телебачення у IV кварталі 2018 року для визначення оптимальної ціни для бізнесу послуг платного телебачення. Дослідження проводилося на території всієї України, репрезентативно для населення у віці старше 16 років.

Згідно з результатами дослідження, більшість тих, хто готовий платити за послуги платного ТБ, готові платити до 100 грн. Ця ціна на 40 грн вища за ту, яку готові були платити у IV кварталі 2017 року більшість потенційних і реальних користувачів платного ТБ.

Для максимального задоволення попиту абонентів супутникової послуги компанія VIASAT провела ряд додаткових досліджень ринку, а також аналіз вподобань абонентів, за результатами яких розробила і представила нову лінійку телевізійних пакетів. Ціновий діапазон нових пакетів становить від 69 грн/міс. до 249 грн/міс. Серед них кожен споживач зможе знайти для себе оптимальні варіанти по контентному наповненню каналів і їх вартості.

Крім того, для підтримки абонентів, яким у зв'язку з майбутнім кодуванням супутникового сигналу необхідно придбати сеттопбокси для прийому сигналу, компанія VIASAT розробила спеціальний тарифний пакет «Національний» за 29 грн/міс. Пакет включає базовий набір рейтингових національних каналів і дійсний на період до кодування супутникового сигналу.

 

Детальний текст прес-релізу дивіться тут.

Припинення мовлення каналів Sony
22 Червня

З 23.06.2021 р. телеканали Sony Channel, Sony Sci-Fi та Sony Turbo припиняють мовлення на території України.

Вриваємось у літо разом з Viasat!
17 Червня

Сплачуйте рахунок до 29.06, реєструйтесь у спільноті Viasat Viber бот до 29 червня та вигравайте один із 5-ти каркасних басейнів Intex!

Viasat став генеральним партнером проєкту #забутипровік
15 Червня

Viasat бере участь у другій хвилі програми «Елегантне стажування» в межах проєкту групи 1+1 media #забутипровік