БІЗНЕС-КЛІЄНТАМ

Шановні бізнес-клієнти,
Зверніться до нашого Центру інформаційної підтримки за телефонами (093)170-82-82, (050)170-82-82, (068)170-82-82,
і ми підготуємо для Вас пропозицію щодо підключення до супутникового телебачення!

Процедура підключення пакету:

  1. Документи
  2. Тарифи
  3. Договір
  4. Зателефонувати до Центру інформаційної підтримки за телефонами (093)170-82-82, (050)170-82-82, (068)170-82-82 та активувати Бізнес-договір. Після активації необхідно вписати до документа номер договору, який назвав оператор, а також внести інформацію про встановлене обладнання.
  5. Після активації та внесення усіх даних потрібно обов’язково протягом 10 днів з моменту активації передати до центрального офісу Viasat (04107, м. Київ, вул. Половецька 3/42) наступні документи: 2 екземпляри підписаного договору (в договорі клієнт обов’язково повинен вказати свою електронну адресу та щонайменше 2-а контактних номери телефону), свідоцтво про реєстрацію СПД, свідоцтво Платника єдиного податку (якщо є платником Єдиного податку) або свідоцтво платника ПДВ.

Також інсталятор інформує клієнта про те, що у день активації скановані копії всіх вищевказаних документів необхідно відправити факсом за номером (044) 323-05-18, або на e-mail business@viasat.ua